2011. december 28., szerda

BRG MK 29 ex-computermagnó fekvő magnó működik - Jelenlegi ára: 550 Ft

Eladó a képen látható BRG MK 29-es fekvő magnó kb. 1984-ből. Működik, de vannak kisebb hibái
Eredetileg computermagnónak használták és eszerint alakították át. Kapcsolót és LED-eket szereltek bele, ezeket kiszereltem, helyüket pedig leragasztottam. (Képeken látszik. )
Bár hajtószíjat és nyomógörgőt és számlálót is cseréltem benne, állapotra nem mondható tökéletesnek:
Kisebb hibái:
- ha közvetlen üzembe helyezés után szabályozunk hangerőt, nagyot reccsen, 20 másodperc múlva pedig mr nincs ilyen baja, legfeljebb serceg a potméter
- a magnómotor álltában is forog (így került hozzám, elemes működtetését nem javaslom, használat után pedig a hálózatból is célszerű kihzni. )
- a PAUSE (szünet) gomb nem működik
- az ajtót kézzel kell kinyitni (a hidraulikus nyitószerkezet benne van, "csak" a nyitógomb és a rugó hiányzik)
- a feliratok itt-ott kopottak (ahol tudtam igyekeztem korhűen visszapótolni)
Sebessége jó, a típusra jellemző elállítódást/ingadozást úgy küszöböltem ki, hogy a szabályzásért felelős trimmerpotmétereket kicseréltem.
Jellege miatt és doboz híján csak személyes átvétel lehetséges. Január elején megyek vizsgázni Debrecenbe, kérésre magammal viszem és ott a Nagyállomáson vagy az egyetem főépületénél átvehető.
Száz forintért tudok dni hozzá egy jó minőségű borotvazsinórt. Kérdésekre szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 550 Ft

Az aukció vége: 2012-01-08 22:43
. BRG MK 29 ex-computermagnó fekvő magnó működik - Jelenlegi ára: 550 Ft

Fontos